www.natytex.cz     

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné podmínky pro nákup u firmy NatyTex s.r.o.

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

 

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.



2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho
domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně
pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.

V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme
kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu
a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České
republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění
veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze
vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální
potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších
případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením
objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Zboží je majetkem firmy do úplného
zaplacení faktury.


3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do
několika hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem.

V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.


4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY


Objednávku můžete zrušit telefonicky do
13:00 tentýž den, v případě objednávky po13:00 lze objednávku zrušit do 13:00
následující pracovní den.



5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Při platbě předem na náš účet, zašleme zboží jako cenný balík, balík do ruky nebo balík na poštu(u těchto dvou variant se cena poštovného zvedá o 40,-Kč).

Pro osobní odběr v sídle firmy si NEÚČTUJEME MANIPULAČNÍ POPLATEK.



6) DODACÍ LHŮTA

Zboží expedujeme do týdne pokud není „na
objednávku“ nebo dle domluvy se zákazníkem
Pokud si zákazník žádá specifické rozměry nebo jiné požadavky, může se lhůta odeslání prodloužit na cca 12 pracovních dní. 


7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám
nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným
balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v
plné výši kupující. 



8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace
vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným
právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby
zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně
hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.


9) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů bez udání důvodů u nás není možné. 95% našich výrobků je děláno po zakoupení a zaplacení. Jedná se tedy o zakázkovou výrobu v plném rozsahu.

 

10) ZÁRUKA NA ZBOŽÍ

Na zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje
pouze na výrobní vady.

Záruka
se nevztahuje na:


a) vady vzniklé běžným
používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním


Postup
při reklamaci:

1) informujte nás o
reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu

4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem internetovém obchodě


11. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

Vaši reklamaci vyřídíme
co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší
firmou.


Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání 

- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

Všechny naše výrobky, které mají duté vlákno(rouno)perte prosím na jemné praní na 30st. a ždímání na mírné otáčky(400) - nesušte v sušičče




NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ